[Humor] Safety Warrior Condoms

Mobile Suit Gundam and all its spinoffs

Moderator: kosh

Post Reply
User avatar
hitori
Posts: 420
Joined: Thu Sep 30, 2004 6:11 pm
Location: Lucky Channel

[Humor] Safety Warrior Condoms

Post by hitori » Thu Mar 10, 2005 8:57 pm

Real products in Japan.
No joke.
I wonder if they are tri-colored in red white and blue...

Image

Image
Last edited by hitori on Thu Mar 31, 2005 8:37 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Tachyon
Site Admin
Site Admin
Posts: 2815
Joined: Tue Feb 18, 2003 2:14 am
Location: Austin, TX
Contact:

Post by Tachyon » Thu Mar 10, 2005 10:21 pm

I guess it was bound to happen but it's still hard to believe. Damn...

Thanks for that one, hitori. That was my laugh of the day.

...Love Cannon?! :shock:
If you don't like the news then go make some of your own.

kosh
Moderator
Moderator
Posts: 329
Joined: Tue Jul 29, 2003 3:29 am
Location: Ohio
Contact:

Post by kosh » Fri Mar 11, 2005 1:41 am

Being from southern Ohio , sorta " You might be a redneck " country , I have a bit of a tacky sense of humor , but that takes the cake . LMAO heartily .
Do you understand?

User avatar
Kuruni
Posts: 300
Joined: Mon Mar 15, 2004 1:03 pm
Location: Now you mention it,...where am I?

Post by Kuruni » Fri Mar 11, 2005 12:53 pm

LOL! That's...almost unbelieveable. :D Thank you for a good laugh.
Justice will never lose!

SteamTrooper

Post by SteamTrooper » Fri Mar 11, 2005 1:33 pm

Tee Hee!!! Love Cannon indeed - no Elmet bits tho!? yuck!

Sarte

Post by Sarte » Fri Mar 11, 2005 8:44 pm

LMAO!

Sign of Haro

Post by Sign of Haro » Fri Mar 11, 2005 9:37 pm

Love cannon... classic.

I always heard a lot of joking about these kind of things... never thought they'd actually ever make them.

User avatar
Zoxesyr
Posts: 145
Joined: Mon Sep 06, 2004 5:05 am
Location: sf, ca
Contact:

Post by Zoxesyr » Sat Mar 12, 2005 3:16 am

wow! I didn't know that Giant Robots needed condoms!

That explains a lot about the mass quantities of heavy metal flying around "shooting" at each other.....

:D :lol:

User avatar
Rubel Colus
Posts: 838
Joined: Sun Aug 29, 2004 10:49 am
Location: The little red dot...

Post by Rubel Colus » Sat Mar 12, 2005 1:48 pm

errm, it's still the "usual shape" right? :oops:

The names are hilarious :twisted:
Looking for:
- FSS Eng Vol 1(Black cover)

Image

Newton
Posts: 363
Joined: Mon Nov 22, 2004 1:36 am
Location: Logan, UT
Contact:

Post by Newton » Sun Mar 13, 2005 12:18 am

I gotta see if they have 'em at Mitsuwa... :twisted:

-Newt

Post Reply